• BIP
  • Tłumacz języka migowego
Projekty i inwestycje unijne
kup bilet
Zamek Piastowski
Zamek Piastowski w Raciborzu
Strona główna/Działalność/Aktualności/Ziemia Raciborska zaprasza na TOUR SALON 2011

Ziemia Raciborska zaprasza na TOUR SALON 2011

16 wrzesień 2011
W dniach 19-22 października 2011 roku Ziemia Raciborska zaprasza wszystkich miłośników i sympatyków turystyki do Poznania na 22. edycję Targów Regionów i Produktów Turystycznych.

TOUR SALON 2011 to ostatnie targi w ramach projektu „Oaza pereł śląskiego gotyku – promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych”, na których promowane będą największe atrakcje Raciborszczyzny. Prezentować je będą pracownicy Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu.

Wspomniany projekt polega na promocji dwóch głównych atrakcji turystycznych Powiatu Raciborskiego: Pocysterskiego Zespołu Klasztorno – Pałacowego w Rudach oraz Zamku Piastowskiego w Raciborzu podczas targów o charakterze międzynarodowym.

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 3.4 „Promocja turystyki”.

Targi TOUR SALON co roku gromadzą na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność - zarówno profesjonalistów podczas dwóch pierwszych dni branżowych, jak i klientów indywidualnych, szukających pomysłów na ciekawe spędzanie wolnego czasu.

Targi są miejscem szerokiej prezentacji krajów, regionów, najnowszych ofert i atrakcji turystycznych, a także spotkań biznesowych i nawiązywania nowych kontaktów handlowych wśród przedstawicieli branży.

W TOUR SALONIE udział biorą:
• przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów,
• narodowe ośrodki promocji turystycznej,
• przestrzeń „WySPA Zdrowia” gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze oferty obiektów SPA i wellness, uzdrowisk, sanatoriów i hoteli.
• „Turystyka aktywna – Extreme”
• „Turystyka Biznesowa” - prezentacja obiektów z salami konferencyjnymi, centrów konferencyjnych i sprzętu do ich obsługi
• „Ekspozycja Autokarów”
• PORT LOTNICZY TOUR SALON, czyli ekspozycja lotnisk i przewoźników lotniczych
• biura podróży,
• touroperatorzy,
• gestorzy bazy noclegowej,
• hotele
• przewoźnicy,
• firmy świadczące usługi dla turystyki,
• wydawnictwa i portale internetowe.

Targom towarzyszy co roku bogaty program wydarzeń - konferencji, seminariów, prezentacji, pokazów i konkursów. Dla zwiedzających Tour Salon to okazja do zapoznania się z zachęcającymi ofertami turystycznymi, możliwość poznania nowinek w branży, produktów turystycznych czy chociażby skuszenie się na atrakcje oferowane przez wystawców m. in. pokazy, konkursy i degustacje na stoiskach, czy też występy artystyczne na scenie. To także możliwość zobaczenia plejady gwiazd polskiej turystyki w jednym miejscu i czasie!

Podczas najbliższej edycji targów wręczone zostaną po raz drugi w historii TOUR SALONU, Złote Medale MTP dla najlepszych produktów turystycznych, co jest doskonałą formą promocji oraz rodzajem wyeksponowania czasem nieodkrytych „perełek polskiej turystyki”.

Krajem Partnerskim TOUR SALON 2011 zostało w tym roku Maroko – coraz chętniej odwiedzane przez turystów, lecz nadal tajemnicze, magiczne i odurzające wonią orientalnych przypraw.

logo TOUR SALON 2011, 16.09.2011 r.

1 zdjęcie
do góry