REBRANDING - Elementy identyfikacji wizualnej i promocji Zamku Piastowskiego w Raciborzu
- Projekt jest próbą stworzenia spójnego wizerunku Zamku, jak również zachęcenia odbiorców do zapoznania się z jego historią, eksponatami oraz szerokim wachlarzem atrakcji turystycznych. Poza elementami identyfikacji wizualnej i logo, praca magisterska obejmuje serię plakatów, publikację związaną z legendami o Zamku oraz materiały promocyjne - informuje Magdalena Mandrysz.
- Głównym zadaniem realizacji tematu było zbudowanie tożsamości wizualnej grodu poprzez stworzenie rozpoznawalnego, interesującego pod względem języka twórczego wizerunku, który zespoliłby motywy średniowieczne w oszczędnym ujęciu. Forma graficzna nawiązuje do historii Zamku, przedstawiając ją w przetworzonej, współczesnej interpretacji. Zarówno identyfikacja wizualna, jak i publikacja zostały zaprojektowane we współpracy z władzami Zamku Piastowskiego, z myślą o ich wdrożeniu - dopowiada Magdalena Mandrysz.
Promotor dyplomu głównego: prof. Michał Kliś
Temat dyplomu głównego: Elementy identyfikacji wizualnej i promocji Zamku Piastowskiego w Raciborzu
Promotor pracy teoretycznej: dr Mieczysław Juda
Temat pracy teoretycznej: Tożsamość miasta a jego znak
Recenzent: dr hab. Katarzyna Gawrych-Olender